Obecné podmínky užívání portálu JobCheckIN pro zaměstnavatele

Obecné podmínky užívání portálu JobCheckIN pro zaměstnavatele

(Kariérní portál Masarykovy univerzity)

(dále jen „Obecné podmínky“)

Článek I – Úvodní ustanovení

  1. Pro účely těchto Obecných podmínek se rozumí:
    1. poskytovatelem Masarykova univerzita (dále i jako „MU“), se sídlem Žerotínovo náměstí 617/9, 601 77 Brno, IČ: 00216224,
    2. objednatelem osoba, která vyplní Registraci zaměstnavatele na jobcheckin.cz a potvrdí souhlas s těmito Obecnými podmínkami,
    3. registrací zaměstnavatele registrační formulář pro zaměstnavatele na webových stránkách jobcheckin.cz,
    4. JobCheckIN je kariérní portál Masarykovy univerzity pro studenty MU a zaměstnavatele dostupný na jobcheckin.cz,
    5. správcem online databáze Masarykova univerzita ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů,
    6. pracovní příležitostí nabídka zaměstnání, stáže, praxe, trainee nebo graduate programu, nebo také vedení závěrečné práce,
    7. administrátorem JobCheckIN je Kariérní centrum Masarykovy univerzity,
    8. aktivací profilu schválení registračního formuláře vyplněného objednavatelem administrátorem.
  2. Tyto Obecné podmínky stanovují smluvní vztahy mezi poskytovatelem a objednatelem.
  3. Předmětem smluvního vztahu dle těchto Obecných podmínek je poskytnutí přístupu do JobCheckIN a zabezpečení s tím spojených služeb (služby dále popsány v článku III. Obecných podmínek). Poskytovatel se zavazuje poskytnout objednateli přístup do JobCheckIN a s tím spojené služby a objednatel se zavazuje tento přístup užít v souladu s těmito Obecnými podmínkami a za jeho užití řádně a včas zaplatit sjednanou cenu.
  4. Účelem smluvního vztahu je zprostředkování pracovních příležitostí objednatele studentům a absolventům do 1 roku od úspěšného ukončení jejich studia (dále jen “uchazeči”) poskytovatele, jeho prezentace jako zaměstnavatele a propojení objednatele s uchazeči na pracovním trhu.

Článek II – Vznik smluvního vztahu

  1. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem vzniká dnem schválení vyplněného registračního formuláře zaměstnavatele na webových stránkách jobcheckin.cz administrátorem.
  2. Odesláním registračního formuláře vyjadřuje objednatel rovněž souhlas s těmito Obecnými podmínkami, které se stanou nedílnou součástí smlouvy. Tyto podmínky jsou dostupné na stránkách jobcheckin.cz.
  3. Poskytovatel si vyhrazuje právo smluvní vztah vypovědět v případě porušování těchto Obecných podmínek objednatelem, a to písemným oznámením adresovaným objednateli.

Článek III – Poskytované služby

  1. Poskytovatel poskytne objednateli po dobu 365 dní od aktivace profilu následující služby:
    1. Ve variantě Basic:
      1. firemní profil v portálu JobCheckIN,
      2. omezený počet aktivních inzerátů pracovních příležitostí současně (2).
    2. Ve variantě Standard:
      1. firemní profil v portálu JobCheckIN
      2. omezený počet aktivních inzerátů pracovních příležitostí současně (5).
      3. vyhledávání v databázi uchazečů,
      4. odkrytí identity a kontaktu omezeného počtu uchazečů (20).
    3. Ve variantě Premium:
      1. firemní profil v portálu JobCheckIN,
      2. neomezený počet aktivních inzerátů pracovních příležitostí,
      3. vyhledávání v databázi uchazečů,
      4. odkrytí identity a kontaktu omezeného počtu uchazečů (60).
    4. Ve variantě Jednorázová inzerce:
      1. jeden aktivní inzerát po dobu 1 měsíce.
    5. Ve variantě – pro státní správu a neziskové organizace:
      1. firemní profil v portálu JobCheckIN,
      2. omezený počet aktivních inzerátů pracovních příležitostí současně (3).
      3. odkrytí identity a kontaktu omezeného počtu uchazečů (20).
    6. Ve variantě Plus – pro státní správu a neziskové organizace:
      1. firemní profil v portálu JobCheckIN,
      2. omezený počet aktivních inzerátů pracovních příležitostí,
      3. vyhledávání v databázi uchazečů,
      4. odkrytí identity a kontaktu omezeného počtu uchazečů (60).
  2. Založení firemního profilu, inzerce pracovních příležitostí, vyhledávání a odkrývání uchazečů bude podrobně popsáno v manuálu práce s portálem zaslaném poskytovatelem objednateli.

Článek IV – Nakládání s osobními údaji

  1. Správce online databáze (poskytovatel) zpřístupní objednateli databázi uchazečů se skrytou identitou registrovaných do portálu JobCheckIN. Objednatel může v tomto případě odkrýt identitu a kontakt omezeného počtu anonymizovaných uchazečů (dle článku III odst. 1). Objednatel, který odkryje identitu a kontakt uchazeče v databázi, se zavazuje nakládat s jeho osobními údaji jen za účelem nabídky pracovní příležitosti tomuto uchazeči.
  2. Přístup do online databáze má objednatel na webu www.jobcheckin.cz 365 dní od aktivace firemního profilu administrátorem.
  3. Odkrytím identity uchazečů se objednatel stává zpracovatelem osobních údajů dle článku 28 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen obecné nařízení).
  4. Objednatel je oprávněn nakládat s osobními údaji získanými z online databáze pouze po dobu trvání účelu, pro který je osobní údaj zpracováván, a nebo pouze po dobu trvání právního vztahu mezi objednatelem a poskytovatelem založeného na základě smlouvy o poskytování služeb JobCheckIN .
  5. Poskytovatel umožňuje objednateli přístup k JobCheckIN za účelem plnění výběrového řízení či jiného procesu zprostředkování pracovní příležitosti. Objednatel je oprávněn zpracovávat a uchovávat informace z JobCheckIN pouze po dobu trvání takového výběrového řízení a po dobu nezbytně nutnou k jeho dokončení. Jakékoli další uchování nebo zpracování těchto informací je zakázáno.
  6. Objednatel se zavazuje zpracovávat osobní údaje v souladu s obecným nařízením podle pravidel a pokynů obsažených v těchto Obchodních podmínkách. ,
  7. Objednatel se zavazuje dodržovat veškeré povinnosti vyplývající pro zpracovatele z obecného nařízení, zejména pak povinnosti uvedené v článku 28 obecného nařízení.
  8. Objednatel není bez souhlasu správce (poskytovatele) oprávněn poskytnout osobní údaje z online databáze třetí osobě, nakládat s poskytnutými osobními údaji za jiným než sjednaným účelem a nebo po dobu delší než sjednanou. Objednatel je povinen přijmout taková technická a organizační opatření, která jsou nutná k zabezpečení zpracování osobních údajů v souladu s článkem 32 obecného nařízení.
  9. Objednatel se zavazuje vydáním vlastních vnitřních předpisů nebo prostřednictvím zvláštních smluvních ujednání zajistit, že jeho zaměstnanci a jiné osoby, které budou zpracovávat osobní údaje na základě smlouvy u zpracovatele či pro zpracovatele, budou zpracovávat osobní údaje pouze za podmínek a ve stanoveném rozsahu zpracovatelem a odpovídajícím těmto obecným podmínkám, objednatel a jeho zaměstnanci jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích a o bezpečnostních opatřeních, jejichž zveřejnění by ohrozilo zabezpečení osobních údajů, a to i po skončení pracovního poměru zaměstnance nebo příslušných prací u objednatele.
  10. Správce je oprávněn kdykoliv kontrolovat dodržování obecného nařízení v rozsahu uloženém správcem, a to po předchozím upozornění, objednatel je povinen poskytnout potřebnou součinnost. Objednatel je povinen oznámit správci jakékoliv porušení zabezpečení osobních údajů, a to v nejbližším možném termínu poté, co se o porušení dozví.
  11. V případě, že dojde k nepředvídatelnému úniku osobních údajů na straně objednatele nebo jiných osob, kterým byly osobní údaje objednatelem poskytnuty, je objednatel povinen do 24 hodin informovat správce nebo jeho pověřence pro ochranu osobních údajů (e-mail: poverenec@muni.cz).
  12. Objednatel je jako zpracovatel osobních údajů uchazečů povinen vést písemné záznamy o činnostech zpracování osobních údajů.
  13. V případě porušení povinností objednatele dle článku IV odstavec 1, 3, 4 a 5 je objednatel povinen uhradit správci online databáze smluvní pokutu ve výši 200 000 Kč za každé jednotlivé porušení. Tato smluvní pokuta je splatná do 14 dnů od obdržení písemného vyrozumění o porušení povinností objednatele při nakládání s osobními údaji obsaženými v online databázi. Nárok na úhradu vzniklé škody a nemajetkové újmy není úhradou smluvní pokuty dotčen.
  14. V ostatním se vztahy spojené s ochranou a zpracováním osobních údajů řídí zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES.

Článek V – Práva a povinnosti objednatele

  1. Objednatel je povinen užívat přístupu do JobCheckIN pouze ke své prezentaci jako zaměstnavatele, k nabízení pracovních příležitostí uchazečům registrovaným v JobCheckIN, k jejich vyhledání a příp. oslovení opět pouze s nabídkou pracovní příležitosti u objednatele.
  2. Objednatel není oprávněn užívat přístup do JobCheckIN za jiným než sjednaným účelem, zejména není oprávněn zasílat reklamní sdělení, nabízet produkty a služby, které míří na registrované uživatele v databázi JobCheckIN jako na spotřebitele.
  3. Objednatel je dále povinen v JobCheckIN inzerovat pouze nabídky pracovních příležitostí, které jsou vhodné pro studenty a absolventy Masarykovy univerzity do 18 měsíců od úspěšného absolvování studia, tj. nabídky:
    1. bez nutnosti mít v dané práci praxi, maximální požadovaná délka praxe může být jeden rok
    2. které jsou vhodné požadovanou probíhající nebo ukončenou kvalifikací. Zejména se nejedná o nabídku nekvalifikované brigády, manuální práce, práce vhodné pouze pro absolventy základních nebo středních škol,
    3. neurážejícího charakteru, s nemorálním nebo neetickým obsahem.

Článek VI – Práva a povinnosti poskytovatele

  1. Poskytovatel je povinen poskytnout objednateli přístup do JobCheckIN a zajistit služby dle čl. III těchto Obecných podmínek.
  2. Poskytovatel je oprávněn kontrolovat údaje a inzerci zadávanou objednatelem do JobCheckIN, vyhodnocovat její vhodnost (dle článku V. odst. 3 těchto Obecných podmínek) a nevhodné inzeráty a údaje v profilu objednatele z JobCheckIN smazat. O odstranění inzerátu a důvodu bude objednatel písemně informován.

Článek VII – Cenové a platební podmínky

  1. Objednateli bude poskytnut přístup do JobCheckIN po uhrazení sjednané ceny dle platného ceníku, který je dostupný na webových stránkách https://www.jobcheckin.muni.cz/about.
  2. Objednatel je povinen objednat si službu profilu v JobCheckIN v Obchodním centru Masarykovy univerzity a uhradit cenu za služby podle zvoleného rozsahu (čl. III odst. 1) na základě daňového dokladu vystaveného poskytovatelem. Daňový doklad bude mít splatnost 14 dní od data vystavení.
  3. Objednání služby může být realizováno rovněž e-mailovou objednávkou na základě dohody objednatele a poskytovatele. V tomto případě poskytovatel bez zbytečného odkladu vystaví na celkovou částku daňový doklad se splatností 14 dnů. Daňový doklad musí být objednatelem uhrazen ve lhůtě splatnosti. Daňový doklad bude vystaven v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Datem uskutečnění zdanitelného plnění je datum vystavení daňového dokladu
  4. V případě nezaplacení plné ceny do data splatnosti uvedeného na vystaveném daňovém dokladu je poskytovatel oprávněn od smluvního vztahu odstoupit a objednatel se zavazuje zaplatit poskytovateli smluvní pokutu ve výši 25 % sjednané ceny.
  5. Za každý den prodlení s platbou po datu splatnosti uvedeném na vystaveném daňovém dokladu se objednatel zavazuje poskytovateli zaplatit smluvní úrok z prodlení ve výšce 0,1 % z dlužné částky, za každý i započatý den prodlení.
  6. Objednatel a poskytovatel se mohou domluvit na jiném datu splatnosti daňového dokladu. V takovém případě nenastanou následky neuhrazení daňového dokladu v datu splatnosti uvedené v čl. VII odst. 4 a 5 těchto Obecných podmínek.

Článek VIII – Závěrečná ustanovení

  1. Vztahy mezi smluvními stranami, jež nejsou upraveny Obecnými podmínkami, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.
  2. Objednatel může uplatnit reklamaci za práce a služby poskytnuté poskytovatelem na e-mailovou adresu zamestnavatel@kariera.muni.cz bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 dnů ode dne zjištění důvodu reklamace, jinak jeho právo zaniká.
  3. V případě porušení některého z ustanovení těchto Obecných podmínek objednatelem poskytovatel vyzve objednatele ke zjednání nápravy. Pokud objednatel nápravu bez zbytečného odkladu nezjedná, je poskytovatel oprávněn vyloučit objednatele z poskytování služeb JobCheckIN. V takovém případě nevzniká objednateli žádný nárok na náhradu případných škod a na vrácení uhrazené ceny.
  4. V případě porušení některého z ustanovení těchto Obecných podmínek poskytovatelem, objednatel vyzve poskytovatele ke zjednání nápravy. Pokud poskytovatel nápravu bez zbytečného odkladu nezjedná, je objednatel oprávněn smluvní vztah vypovědět.

V Brně dne 31. 1. 2023

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info